sobota, 20 czerwca 2015

-0-

Od lat na ziemię z największego szczytu Grecji, Olimpu, schodzą bogowie. Związują się ze śmiertelnikami, z którymi mają potomstwo. Niby to nic takiego, ale dzieci są półbogami. Mają moce swoich nieśmiertelnych rodziców, niektóre mogą zagrażać życiu oraz osobom przebywających koło "przeklętych". Niektóre moce są przydatne, niektóre nie. Niektóre mogą uratować życie. Niektóre mogą go pozbawić.

Perrie's POV

Wszyscy patrzyliśmy z przerażeniem w czarne oczy Jesy. Lecz, to nie był ten rodzaj przemiany... Owszem, gdy się zmieniała była niebezpieczna, lecz się potrafiła opanować. Teraz coś nam mówiło, że nie dziewczyna nie potrafi kontrolować swojego ciała. Szybko nawiązałam z nią kontakt. "Rozłącz się! Szybko!", a ona odpowiedziała tylko: "nie mogę... BŁAGAM WYPUŚĆ MNIE!"
Zaczęłam płakać. Jade podbiegła do Jesy. Ona też nie może patrzeć na to, co dzieje się z naszą przyjaciółką.
- Jade, nie! - krzyknęłam na nią i próbowałam odciągnąć od brunetki. To na nic.
- Jesy! Błagam, odłącz się! - krzyknęła z płaczem Jade.
- Po moim trupie. - powiedziała zła strona Jesy

Jesy's POV

- Jesy! Błagam, odłącz się! - słyszałam jak przez mgłę głos zrozpaczonej przyjaciółki. To była Jade? Pewnie tak.
Błagam, wypuść mnie! - powiedziałam, lecz mój głos był zbyt słaby, by ktoś mógłby go usłyszeć.
- Po moim trupie. - słyszałam mocniejszy głos. Tak, to byłam druga ja, to ją słyszeli.
Zaczęłam walkę myślami z drugą sobą. Tylko tak mogę stąd wyjść. Po chwili opadłam na ziemię. Wygrałam walkę, a moje oczy wróciły do normy.
---------------------------------------------------------------------
Hejooo
Witajcie, moi wierni poddani!
Od razu mówię, że będziemy na dole pisać dwoma kolorami.
Niebieski - ja, czyli Nadia
A ja, Karolina - różowy
Tak naprawdę, to nie wiemy, co najpierw powiedzieć...
Ja wolę nic nie mówić, bo wygadam xD
Rozdziały powinny być w sobotę...
Powinny, ale nie wiemy jak nam wyjdzie xD
Komentujcie itp...
To motywuje ^^ 
Pa, pa :) 

3 komentarze

  1. Ciekawy pomysł, chociaż przyznam że 1D I LM trochę mnie odrzuciło,ale dam wam szansę ;p może mi się spodoba :D







    http://killers-damned.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został dodany do Katalogu Euforia :3 Pozdrawiam, taasteful. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły początek :3
    Jak na razie mi się podoba (:
    Idę czytać dalej >>>>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to jest dla nas wielka motywacja i tym jednym komentarzem sprawiasz, że obie się od razu uśmiechamy :*