czwartek, 30 lipca 2015

Informacja!


(nie wiem czemu, ale pasuje mi tutaj to zdjęcie)
Cześć!
Ponieważ ja i Nadia byłyśmy zajęte w ten weekend, przez co nie było rozdziału, i do tego wybiło nam 2000 wejść, postanowiłyśmy w sobotę dodać dwa rozdziały :) 
Mam nadzieję, że jeszcze część z Was została.

Właśnie! Nie wiemy co myślicie o dodawaniu w jednym tygodniu wakacji rozdziałów codziennie (chyba nie napisałam tego po polsku, ale mam nadzieję, że rozumiecie). Komentujcie co o tym sądzicie. :) 

K :* 

PS Nadia jest na Węgrzech. Miłego pobytu Jednorożcu! (Zabiję Cię, a ty o tym dobrze wiesz) :) 

2 komentarze

  1. Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z rozdzialami codziennie przez tydzień... Czemu nie? :D akcja się potoczy do przodu. Jestem za! :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to jest dla nas wielka motywacja i tym jednym komentarzem sprawiasz, że obie się od razu uśmiechamy :*